Ortodonti tedavisinde yenilik

Diş telleri görünmeden ortodonti tedavisi yapılabilir mi?
Yetişkin hastalara ortodonti tedavisi yapmanın en büyük zorluğu hastaları tel takmaya ikna etmektir. Belli bir yaşın üstünde ,sosyal ve iş hayatında görünümü önem taşıyan kişiler dişlerinde çapraşıklık olsa da ve bu konuda memnuniyetsizlikleri ya da fonksion bozuklukları olsa da ortodonti tedavisi yaptırmaktan kaçınmaktadırlar.
Ortodonti firmalarının  son yıllardaki braket dizaynlarında yaptıkları yenilikler ve kişiye özel braket sistemlerinin gelişmesi ile artık ortodonti tedavisi yaptırdığınızı kimsenin bilmesine gerek yok! Son yıllarda uygulanmaya başlanan lingual ortodonti tedavisi yetişkin hastaların beklentilerine çok tatmin edici şekilde  cevap veriyor

Lingual teknikle uygulanan ortodonti tedavisinde braket dediğimiz metal bağlantı parçaları ve teller dişlerin dil ve damağa bakan bölgelerine yerleştirilir;Dolayısıyla tedavi süresince diş telleriniz dışarıdan görünmez .

Ortodonti tedavisi süresince Lingual teknikte ağrım olur mu?
Hayır tellerin ilk uygulandığı hafta dişlerin ilk hareketlerinden dolayı hafif rahatsızlığınız olabilir fakat basit bir ağrıkesici  ilk alışma günlerinde size yardımcı olacaktır

İç tarafa takılan teller dilimi keser mi?
Lingual ortodontik tedavi için hazırlanan braketler  özel olarak yuvarlatılmış bir dizayna sahiptir.İlk günlerde alışma sürecinde biraz sıkıntı olmakla birlikte kısa zamanda alışılıyor.

Braketler konuşmamı engeller mi?
İlk zamanlar konuşmanız biraz etkilense de kısa zaman  sonra her türlü farklılığa alışmış oluyorsunuz

Klasik tedaviye göre fiyatı ve tedavi süresi farklı mı?
Tedavi süresi değişmese de lingual tekniğin uygulanma ve hazırlığı aşamasındaki zorluklar  ister istemez fiyata yansıyor